TVRDA STOLICA

04:05:00 Fb 0 Comments


TVRDA STOLICA
Neki je liječnik jednom na predavanju u domu staraca na kojem sam i ja sudjelovala, kazao: "Što se više navikavate na sredstva za čišćenje, tim će vaša stolica biti tvrđa." Osim toga će se crijeva uslijed stalnog smanjivanja sluzi istanjiti!
Nastojte s tri velike žlice sjemenki lana koje valja s nešto tekućine uzimati uz svaki obrok regulirati svoju probavu. Smokve i šljive, omekšane tijekom noći u hladnoj vodi, a ujutro zagrijane, uzete prije doručka ili kao doručak isto tako dobro djeluju. Ako u blizini imamo svježu vodu iz studenca, dovoljna je ujutro jedna čaša vode natašte. Posebno je djelotvorna vodopija, pijemo li pola ili cijelu šalicu čaja natašte i najtvrdokornija stolica bit će izliječena.
Za ovo pismo iz Bavarske neću vas prikratiti: "Vaš savjet, da pije vodopijin čaj i jede smokvine kobasice, pomogao je mojoj majci tako da nakon dvadeset godina ponovno ima čvrstu stolicu i normalnu probavu. Već se bila pomirila s tim, da joj više nitko i ništa ne može pomoći."
Recept za smokvine kobasice: Pola kilograma smokava operemo i sameljemo u mašini za mljevenje mesa i s 5 grama brašna od listova sene zamijesimo tijesto. Zatim oblikujemo kobasice, zavijemo u. foliju i čuvamo u hladnjaku. Svaki dan ujutro natašte.jedemo poput lješnjaka velik komadić te kobasice (djeca 1/3 toga), lako dugo dok probava ne postane normalna. .
I još jedna uputa: Svaki dan se krećite na svježem zraku! Promijenite ishranu - jedite vo^^povrće, krupno mljeveno brašno i raž!
Još bih voljela ispričati, kako sam došla do saznanja, da vodopija pomaže kod tvrde stolice. S vodopijom me vežu najljepše uspomene iz djetinjstva i mladosti. Na svakom koraku su nama, djeci, na rubovima puteva sjali plavi zvjezdoliki cvjetovi; veseo pogled za veselo dječje srce! Tu, u Gornjoj Austriji, nedostaju mi ti plavi zvjezdoliki cvjetovi; jako rijetko ih se nalazi. Tim je veće bilo moje iznenađenje kada me jednoga dana, nasuprot naše kuće pored neke novogradnje, pozdravila vodopija sa šest plavih cvjetova. Zastala sam, požalila ju zbog njezina zaprašena izgleda i kazala joj: "Usprkos tvoga jadnog izgleda ponijet ću te kući!"
Dnevno pripremam za sebe i svoju obitelj šest šalica biljnoga čaja. Sljedećega dana'sam u njega dodala šest opranih cvjetova vodopije. Tako je na moju šalicu pripao točno jedan cvijet. Djelovao je tako da sam imala nakon svakoga obroka, dakle tri puta toga dana, normalnu, obilnu stolicu. To mi nije dalo mira; u nekoj jako staroj knjizi o bilju našla sam rjeških ljudi postupno smanjivanje teenje zagonetke: s vodopijom kod pretjerane gojaznosti postižemo izvanredne uspjehe. S tako obilnom i pritom normalnom probavom mogu zamisliti u preteških ljudi postupno smanjivanje težine.

0 komentari: