OBOLJENJE NA DOJKI

05:29:00 Fb 0 Comments


OBOLJENJE NA DOJKI
Liječenje započinjemo nakon operacije. Ožiljke do ispod pazuha namažemo s mašću od nevena. I ostatke od pripreme masti možemo staviti četiri do pet puta; moramo ih prije uporabe malo zagrijati. Sami ćete doprinijeti tome da koža postane glatka i dobije normalnu boju. Mazanje s mašću nevena otklanja jaku zategnutost koja se javlja nakon takve operacije i proteže se i na ruku. Ako su zahvaćene limfne žlijezde stavljamo češće obloge od svježih listova kopljastog i širokog trputca u obliku razvaljane lisnate kaše.
Nadalje koristimo čajnu mješavinu od 300 g nevena, 100 g stolisnika i 100 g koprive, sve dobro promiješamo. Od toga za pripremu čaja uzimamo vrhom punu čajnu žličicu na 1/4 litre vode. Dnevno je potrebna jedna i pol do dvije litre oparenog čaja koji tijekom dana pijemo u gutljajima. Osim toga od te količine pijemo - ujutro, u podne i uvečer - pola sata prije svakog obroka po pola šalice čaja u koji dodamo jednu veliku žlicu švedske grenčice, a drugu polovicu pijemo, također gutljaj po gutljaj, pola sata nakon obroka
Ako se pojave bolovi, češće stavljamo obloge od švedskoga bilja i od u pari omekšane poljske preslice. Svi navedeni postupci mogu se primijeniti i u slučaju novih čvorova.
Neka mlada žena izvještava: "Dva tjedna nakon rođenja mojega djeteta pojavila su mi se otvrdnuća u dojki i upala bradavica, praćena temperaturom i jakim bolovima. Oblog od švedskoga bilja je preko noći otklonio sve tegobe. - Seljanka sam. Jednoga sam dana u jedne od naših krava na vimenu opazila upalu i otvrdnuća. Mislila sam, ako švedska grenčica tako iznenađujuće brzo pomaže ljudima, mogla bi također i životinjama. Pokušala sam s istim načinom liječenja i bila sam ugodno iznenađena, kad je za kratko vrijeme postignut sličan uspjeh."

0 komentari: