OBOLJENJA ŽELUCA

05:44:00 Fb 0 Comments


OBOLJENJA ŽELUCA
Kod želučanih oboljenja stavljamo na želudac tijekom dana u trajanju od 4 sata obloge od švedskoga bilja i ako je to izvedivo, bilo bi dobro, da to vrijeme bolesnik provede izvan postelje. Obloge samo moramo omotati s nečim toplim kako ne bi došlo do pothlađivanja. Tijekom noći stavljamo obloge od poljske preslice smekšane na pari. a osim toga, ako stalno imamo jake bolove, u trajanju od dva sata ujutro i popodne, stavljamo iste takve obloge i ostajemo u postelji. Uz stavljanje obloga valja piti, gutljaj po gutljaj, jednu i pol do dvije litre čaja pripravljena, kad god je moguće, od svježe koprive i nevena, pomiješanih u jednakim dijelovima. U početnom stadiju raka na želucu pomaže svježe istisnut sok zečje soce, i to svaki sat tri do pet kapljica popijenih u već preporučenom čaju.
Iz pisma koje mije uputio u srpnju 1979. jedan sudionik rata navodim: "Nakon povratka iz zarobljeništva 1947. godine imao sam rak na želucu. Tri su me liječnika otpustila kao neizlječiva. Pritješnjen nevoljom okrenuo sam se prirodi našeg velikog Stvoritelja i potražio odgovarajuće bilje: koprivu, stolisnik, maslačak i trputac i svaki sat sam pio gutljaj njihova soka. Već sam nakon nekoliko sati primijetio da mi je puno lakše, prije svega želudac je konačno zadržao ono malo hrane što sam još mogao pojesti. To je bio moj spas. Od tada sam se ozbiljno počeo baviti biljkama koje sam zavolio i s njima doživio čudesne uspjehe u liječenju. Naš je Stvoritelj u SVOJU prirodu uložio zaista ogromne ljekovite snage!
Sada ćete moći razumjeti da se osjećam posebno povezanim sa svakim čovjekom, koji uz pomoć ljekovitog bilja ispunjava zapovijed o ljubavi prema bližnjemu i koji stoga smije doživljavati čudo za čudom. Ne dozvolite zato ni u.k'bme slučaju da Vas zaplaše napadi koji su samo djelo mračnih sila.-Veliko veselje kad postignemo izlječenje s ljekovitim biljem nadilazi Ijudškutaštinu koja nam stvara teškoće!" 

0 komentari: