MENSTRUACIJA

11:18:00 Fb 1 Comments


MENSTRUACIJA
Kod jakih menstrualnih krvarenja pijemo ujutro natašte pola sata prije doručka šalicu čaja od sljedećih, dobro izmiješanih biljaka: 25 g cvjetova arnike, 50 g korijena odoljena, 25 g islandskog lišaja, 25 g matičnjaka, 25 g stolisnika i 25 g kadulje. Na 1/4 litre vode stavljamo vrhom punu čajnu žličicu biljne mješavine, oparimo i pustimo da odstoji tri minute. Čaj treba nastaviti piti i onda kada se menstrualna krvarenja normaliziraju. Bilje stvara dobar osjećaj u trbuhu, ublažava smetnje u klimakteriju, a njegova djelotvornost traje godinama.
I 'nje nekoliko godina molila me je jedna mlađa žena za taj recept. Imala je vrlo jaka menstrualna krvarenja i iza sobe, u klinici svoga brata - ginekologa već dva zahvata, oba bez uspjeha. Čaj je pomogao isto tako brzo kao i meni, kada su mi se nakon teškog tifusnog oboljenja pojavila jaka krvarenja koja se nisu dala ničim zaustaviti. Moj liječnik tada je mislio: sada moramo pokušati s biljem. Tako je u moje ruke došao taj divni recept. Više od godinu i pol mučila sam se s mjesečnim krvarenjima, koja su trajala po 14 i više dana. Točno za četiri tjedna bilje je pomoglo i normaliziralo menstruaciju. Čaj sam bez prekida pila 5 godina.

1 komentar:

  1. Pozdrav! Dobar članak, također sam čitala izvrstan članak o menstrualnom poremećaju na ovom linku, pa pročitajte, medicinski portal ga je napisao

    OdgovoriIzbriši