FISTULA

11:02:00 Fb 0 Comments


FISTULA
Tri puta dnevno u oparenom nezaslađenom čaju od kamilice popijemo po čajnu žličicu, u jako teškim slučajevima po jednu veliku žlicu švedske grenčice. Za vanjska ispiranja koristimo mlaki uvarak od jednakih dijelova dobričice, poljske preslice i lanilista (divlje žute žabice), nakon ispiranja oboljelo mjesto namažemo s eliksirom švedske grenčice ili stavimo vatu natopljenu s tim kapljicama. Iza toga preporučujemo sjedeće kupke od poljske preslice, a preko noći stavljamo obloge od poljske preslice smekšane na pari .
Neka 51 -godišnja žena iz Bavarske je 28 godina patila od fistule na jabučici. U pismu mi javlja: "Ne mogu Vam opisati, kakve sam sve tegobe pretrpjela u 28 godina. Savjetovali su mi operaciju, što ipak nisam prihvatila, jer ju je i profesor smatrao dvojbenom. Tek mi je jedan liječnik opće prakse donio olakšanje savjetujući.mi sirovu hranu i vježbe za disanje - ali do ozdravljenja nije došlo. U proljeće sam nabrala prve svježe koprive i počela piti tri šalice čaja od koprive dnevno, svaki put dodajući čajnu žličicu švedske grenčice. Nakon točno 14 dana moja jejagodična fistula izliječena i bolovi su potpuno nestali. Za mene i sve one, koji me poznaju, bilo je to čudo."

0 komentari: